Skike V9 Fire 200
Skike V9 Fire 200
Popis produktu
Parametry produktu
Produkt nemá žádné parametry.
Parametry produktu
Produkt nemá žádné parametry.
Popis produktu
skike v9 FIRE 200 - terénní skike s volnou patou na bruslení i občasnou klasiku ( patu lze v případě zájmu zafixovat ). Model v9 Fire vychází z historicky populární řady v8, uživateli však přináší vetší 200 mm kolečka s hrubším dezénem a vyšším profilem pneu, která zvládnou i težší terén. Doporučujeme všem kteří potřebují se skike jezdit v náročnějším hrbolatém terénu apod. Novinkou je i možnost rozhodnout se jezdit s volnou nebo zafixovanou patou. Díky dodanému příslušenství je možné patu buď na pevno zaaretovat nebo nechat volnou. Upozorňujeme, že fixace se provádí pomocí dvou šroubků a dodaného příslušenství. Z praxe je nejlepší nechat na bruslení patu volnou.
- Možnosti testování skike před nákupem ...více zde
- Skike TV - YouTube kanál kde najdete vše užitečné
- Nový článek ( test ) skike v9 Fire 200
- Modelový rok : 2022
- Pneumatiky: nafukovací gumové pláště Major Grip s duší, rozměr kol: 200 x 50 mm, vrozek pláště je hrubší než na fotce, stejný jako na videu.
- Ložiska : kuličková ložiska ABEC 7
- Kolečka : 200 mm kolečka, ( 200 x 50 ) přední se zpětnými zámky Reverselock ( zabraňující protočení vzad ). Rozchod kol 590 mm. Variabilně lze dokoupit přechodovou sadu a předělat na model s menšími kolečky v9 Fire 150.
- Materiál : hliník / plast
- Hmotnost : 2,6 kg kus / 5,2 kg pár
- Velikost bot : cca EU 36 - 47
- Maximální nosnost : 120 kg ( doporučujeme do cca 110 kg )
- Doporučený tlak : 4 - 5 atm ( cca 55 - 70 psi ), maximální možný tlak 75 psi.
- Brzdy : 2x patentovaný, nastavitelný brzdový systém (zpomalovací účinek brzd dosahuje hodnoty > 6,5 m/s)
- Další vybavení : Délkově nastavitelný držák kolem paty pro různou velikost obuvi, Patentovaný systém nastavení vnějšího a vnitřního úhlu náklonu(přispůsobení pro nohy typu X/O ).
Jízda na skike je v podstatě samostatná všestranná sportovní disciplína, protože lidé, kteří jezdí na skike trénují více než 95 % svých svalů a to v přírodě a téměr v každém terénu. Jízda na skike je také určená k podpoře Vašeho oblíbeného sportu jako náhrada a doplňková sportovní činnost. Budete mít možnost celoročně zvyšovat Vaši sportovní výkonnost v případě, že se nemůžete věnovat Vaší oblíbené sportovní činnosti. Skike můžete využít jako doplněk k jízdě na kole, běžeckému lyžování a k dalším sportovním aktivitám. Propracovaný vzhled, nafukovací pneumatiky, vysoce účinné, patentované brzdy a chytré nastavení vnějšího a vnitřního úhlu náklonu (postavení nohou typu O a X) nabízí nový způsob trávení času pod širým nebem bez ohledu na rovinatost terénu.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
, zakoupeno v skier.cz
- Super na skate a soupaž
, zakoupeno v skier.cz
Zatím se seznamuji, jednoduché a kvalitní nastavení,
brzda výborná (po zkušenosti na "normálních! kolcích), zakoupeno v skier.cz
Pecka
, zakoupeno v skier.cz
super
, zakoupeno v skier.cz
- suer
, zakoupeno v skier.cz
- dobrý pohyb v terénu, bezvadně brzdí
, zakoupeno v skier.cz
- Pohyb podobný běžkám
- Průchodnost 200mm kol terénem je relativně nízká
Po čtyřech vyjížďkách (70km, 1400m převýšení) mám tyto poznatky: Bruslení po hladkém asfaltu je vynikající se stejnou, nebo možná i trochu vyšší rychlostí než v ideálních podmínkách na sněhu. Bruslení do kopce lesní cestou s menšími volnými kameny značně problematické. Když najedete byť na malou překážku, či kámen v momentě kdy "doklouzávate", noha se zasekne. To platí i o "klasice" jen s tím, že Skike špatně vedou směr, proto na klasický skluz jako na běžkách zapomeňte. Přesto jste do kopce nejméně stejně rychlí jako při běhu. Rovnováha na Skike je pro mě horší a dolů jsem ze začátku jezdil poloviční rychlostí než nahoru. Brzdy fungují dobře. Skike se mi zdá být ideální náhrada za podzimní běh, když už vás bolí klouby a nebo si je nechcete opotřebovávat.
, zakoupeno v skier.cz
- lyže jsou dost těžké
- Aretace polohy u Hole Leki alu vario CC se nastaví sice lehce, ale nedrží na pozici!!!
skier.cz (prodejce)
Děkujeme za názor, hmotnost je dána konstrukcí a účelem použití a není v dané kategorii rozhodně špatná. V případě holí je potřeba jen seřídit zámek, stačí dotáhnout aretační matičku u rychloupínáku o pár mm a vše bude držet jak má.
, zakoupeno v skier.cz
- Perfektní do nerovného terénu - lesní cesty apod. Na asfaltu samozřejmě velmi pohodová jízda, stylem velmi blízká klasickým běžkám.
, zakoupeno v skier.cz
- - mám zatím jen pár km, ale kdo chce i mimo asfalt můžu doporučit
- - super nastavení odklonů- korekce nohy do "O" nebo "X"
- - silné a dobře seřiditelné brzdy
- - pláště v terénu "drží" a ani do kopce neprosmekávají
- - při první jízdě přiložené nářadí ssebou a seřídít přední kolečka, aby lyže jely rovně. Manuál u ních nebyl, tak mě to trošku polekalo, ale na youtube jsou návody - není to nic složitého
- asi i díky větším kolům jsou trošku těžší. Pouze na asfalt bych volil nějaký lehčí (a levnější) model pouze na bruslení
- klasika na asfaltu je dost složitá, lyže moc nevedou
- klasika funguje bezvadně v terénu do kopce. Po úzkých pěšínkách, kde se stejně bruslit nedá